Dagens makeup - Inspiration av Linda

           
 
 
Känner mig lite inspirationsfull idag :) Idag så fick jag ett "jobb" att sminka en av tjejerna som kommer på Lördag, då får vi se vad jag hittar på för något på henne :) Ska bli spännande!
 
I dagens makeup har jag använt:
Concealer från Sleek
Brow kit från Sleek
Foundation (Linen, Latte) från Sleek
Puder från Peggy Sage
Eye primer från Mary Kay
Brun kajal, vet ej vars den kommer ifrån, det har nötts bort från pennan
Eye dust (681, fantasy) från Sleek
Volume & Curl mascara från Sleek
 
i-Divine Palette:
Ultra Matts v2 (731) paper bag, flesh
Candy (871) bon bon



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Layil

Layil är en tjej som älskar utseende och min familj! Makeup, naglar och frisyrer

RSS 2.0