Trött......

Igår gick ingenting som planerat, jag blev försenad med allt så vi åt inte middag förrän typ 18.00 och då hade festfolket redan börjat droppa in :P Jag kände mej fruktansvärt stressad men efter att vi hade ätit färdigt och stökat bort disken så började jag slappna av lite :)

Jag tog tyvärr inga bilder på min makeup jag hade (skulle kunna fixa det imorgon) och jag tog heller inga kort på snygga Jenny som jag sminkade :/ Tog faktiskt inga bilder igår tråkigt nog så jag kan inte dela med mej av festen till er som inte var här :(

Idag steg jag upp kring 10 och började genast att städa bort trots att allting snurrade och jag mådde inte speciellt bra, men jag bet ihop för Sallys skull så att hon skulle slippa komma hem till ett bombnedslag. Det var glas överallt, damsög typ 3ggr på samma ställe och ändå så hittade jag en liten glasbit som blev kvar efter jag hade skurat.

Nu har vi nyss ätit en väldigt tidig middag, pizza, riktigt gott och nu mår jag prima, är bara fruktansvärt trött men det får man vara ;) haha



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Layil

Layil är en tjej som älskar utseende och min familj! Makeup, naglar och frisyrer

RSS 2.0