Mycket har hänt!

Hej alla vackra! Jag har varit världens sämsta på att uppdatera jag vet. 

Jag hade nu tänkt bli bättre på att uppdatera, eftersom att jag har mer saker att berätta om numera :)

Jag vet inte ens vars jag ska börja! Jag kan ju börja med att berätta att jag och min sambo väntar vårat andra barn, något vi är väldigt glada över! :D

Igår hände dock en väldigt tragisk händelse, vårat kära X:et (läs krysset) i vår stad brann ner till grunden. Den har stått där sen 1969 och var älskad av hela staden, godaste snabbmaten i stade och nu är den borta :'( <3 
De sa till tidningen att de ska försöka bygga upp det så fort som möjligt men att dom redan har ett mobilt kök på gång för att fortsätta sin underbara service och hoppas på att få igång det redan idag :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Layil

Layil är en tjej som älskar utseende och min familj! Makeup, naglar och frisyrer

RSS 2.0